De ce facem ceea ce facem?

PROBLEMA
  • Volum mare de informatii in continua schimbare pe care partenerii, interni sau externi, se asteapta ca un angajat sa le stie sau sa le caute in timp util
  • Angajatul obisnuit dintr-o companie are abilitati si experienta limitata de a gestiona informatii.
  • Instrumentele puse la dispozitie de companii nu raspund nevoilor acestora
  • De aici provin multe din problemele organizatiilor din ziua de astazi


SOLUTIE

  • Avem o filozofie, Zenify, si o solutie originala, Konnect, bazata pe mecanisme de structurare si prezentare de informatii cu o eficienta validata de peste 45000 de utilizatori in mai mult de 14 ani de activitate.
De ce facem ceea ce facem?

De ce noi?

De ce noi?
  • Ca manageri de business ne-am confruntat cu probleme de coordonare, sinergie, calitate, propagarea rapida si eficienta a schimbarilor. Solutiile noastre sunt raspunsul la aceste provocari
  • Creem aplicatii cu abordare de business si cu instrumente de IT. Analizam si intelegem in profunzime procesele si serviciile inainte de a produce software.
  • Facem acest lucru de 14 ani pentru peste 45 000 de oameni.
  • Am proiectat si realizat zeci de medii de lucru digitale sub forma de intranet.
  • Metoda noastra de evaluare a unui intranet ia in considerare 80 de parametri cheie grupati in 12 categorii.
0
ani de activitate
0
clienti mari
0
proiecte derulate
0
utilizatori

Ce probleme rezolvam?

CONFORMITATEA SI EFICIENTA SUNT O PROBLEMA PENTRU TINE?

Vrei ca o sarcina sa se faca la timp, in conformitate cu normele si bunele practici si cat mai eficient posibil? Acest lucru insemna ca angajatul vede exact intr-o lista de sarcini ce are de facut si are rapid la indemana toate resursele de care are nevoie ca sa isi faca treaba bine.

Vrei sa gestionezi mai bine proiectul?

Managementul unui proiect se poate dovedi extrem de dificil din cauza volumului mare de documente ce trebuiesc produse, updatate si distribuite catre cei care au nevoie de informatii specifice. Cand ai un singur loc in care se afla intreaga informatie legata de un proiect, totul devine mult mai simplu, iar riscurile si costurile scad.

Cum imbunatatesti comunicarea operationala?

Distantele geografice, fluctuatia de personal, procese nedocumentate, schimbarile frecvente fac dificila derularea activitatii? Informatia nestructurata impiedica munca eficienta. In absenta unor structuri clare de comunicare, angajatii folosesc propriile lor canale ad-hoc, cu semnificative efecte negative.

Zenify - metodologia noastra

  • Metodologie originala de analiza, structurare si prezentare a tuturor informatiilor de suport de care au nevoie angajatii unei organizatii pentru a performa la nivel maxim
  • Sustine natural managementul schimbari
  • Furnizeaza eficienta fara incordare si stress, intr-o stare pe care ne place tuturor sa o numim "zen".
  • Rezolva patru tipuri de probleme; de suport, linii de business, produse si proiecte
  • Eficientizeaza trei tipuri de colaborari: interna-colegi, externa-furnizori/clienti/colaboratori, de proiect.

DIGITAL WORKSPACE

Spatiul fizic de la locul de munca, confortul si ergonomia acestuia sunt o preocupare importanta pentru organizatii; investesc bani pentru a-l optimiza, ca sa creasca calitatea activitatii facute acolo.

Spatiul digital de lucru este mai putin vizibil dar cu un impact incomparabil mai mare in eficienta este spatiul virtual in care lucram; digital workplace.

  • Cum ar fi daca sistemul ar colecta si agrega singur exact informatiile de care ai nevoie si tot ce trebuie ca sa inchei activitatea precis si rapid?
  • Cum ar fi daca sistemul te-ar pune mai usor in contact cu colegii tai astfel incat sa iti faci activitatea de zi cu zi mai repede si mai bine
  • Ce-ar fi daca ar fi usor sa propagi schimbarile? Daca sistemul pe care il folosesti ar face acest lucru rapid, usor si cu costuri minime?

Konnect

Konnect

Aplicatie out-of-the box de intranet, conceputa cu cerintele utilizatorilor in minte

Bazata pe metodologia noastra Zenify

Acopera din start 70% - 80% din necesitatile unei organizatii

Este adaptabila & upgradabila la cerintele unicat ale oricarei organizatii

Caracteristici Konnect

Implementeaza cele mai bune practici acumulate in mai mult de 10 ani de experienta

Designul modern si familiar, bazat pe cel din MS Office creste viteza de adoptie

CARACTERISTICI KONNECT

Tehnologie avansata, SharePoint este cea mai populara si puternica platforma de Intranet disponibila la acest moment

Costuri mai mici de implementare datorate standardizarii si refolosirii aplicatiilor. Experienta in proiecte similare ne ajuta sa livram un intranet performant intr-un termen scurt

SISTEME DE SUPORT OPERATIONAL

Noi construim instrumente de suport operational care au ca obiective reducerea costurilor si riscurilor operationale, precum si cresterea implicarii angajatilor

SharePoint

  • SharePoint este in industrie platforma lider intranet, managementul securizat al documentelor,colaborare si multe altele
  • 5 din 10 cele mai bune site-uri de intranet din lume ruleaza SharePoint
  • Disponibil atat On-Premise cat si Cloud (Office 365)
  • SharePoint nu este dedicat doar corporatiilor. Companiile medii si mici pot beneficia de utilizarea SharePoint de asemenea

Ce spun clientii despre noi:

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, ap 37, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro

Cod unic de inregistrare RO15872962

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/14780/2003