De ce facem ceea ce facem?
PROBLEMA
- Volum mare de informatii in continua schimbare pe care partenerii, interni sau externi, se asteapta ca un angajat sa le stie sau sa le caute in timp util.
- Angajatul obisnuit dintr-o companie are abilitati si experienta limitata de a gestiona informatii.
- Instrumentele puse la dispozitie de companii nu raspund nevoilor acestora.
- De aici provin multe din problemele organizatiilor din ziua de astazi.
SOLUTIE
- Avem o filozofie, Zenify, si o solutie originala, Konnect, bazata pe mecanisme de structurare si prezentare de informatii cu o eficienta validata de peste 45000 de utilizatori in mai mult de 15 ani de activitate.
De ce noi?
- Ca manageri de business ne-am confruntat cu probleme de coordonare, sinergie, calitate, propagarea rapida si eficienta a schimbarilor. Solutiile noastre sunt raspunsul la aceste provocari
- Creem aplicatii cu abordare de business si cu instrumente de IT. Analizam si intelegem in profunzime procesele si serviciile inainte de a produce software.
- Facem acest lucru de 15 ani pentru peste 45 000 de oameni.
- Am proiectat si realizat zeci de medii de lucru digitale sub forma de intranet.
- Metoda noastra de evaluare a unui intranet ia in considerare 80 de parametri cheie grupati in 12 categorii.
Ce probleme rezolvam?
CONFORMITATEA SI EFICIENTA SUNT O PROBLEMA PENTRU TINE?
Vrei ca o sarcina sa se faca la timp, in conformitate cu normele si bunele practici si cat mai eficient posibil? Acest lucru insemna ca angajatul vede exact intr-o lista de sarcini ce are de facut si are rapid la indemana toate resursele de care are nevoie ca sa isi faca treaba bine.
Vrei sa gestionezi mai bine proiectul?
Managementul unui proiect se poate dovedi extrem de dificil din cauza volumului mare de documente ce trebuiesc produse, updatate si distribuite catre cei care au nevoie de informatii specifice. Cand ai un singur loc in care se afla intreaga informatie legata de un proiect, totul devine mult mai simplu, iar riscurile si costurile scad.
Cum imbunatatesti comunicarea operationala?
Distantele geografice, fluctuatia de personal, procese nedocumentate, schimbarile frecvente fac dificila derularea activitatii? Informatia nestructurata impiedica munca eficienta. In absenta unor structuri clare de comunicare, angajatii folosesc propriile lor canale ad-hoc, cu semnificative efecte negative.
Zenify - metodologia noastra
- Metodologie originala de analiza, structurare si prezentare a tuturor informatiilor de suport de care au nevoie angajatii unei organizatii pentru a performa la nivel maxim
- Sustine natural managementul schimbari
- Furnizeaza eficienta fara incordare si stress, intr-o stare pe care ne place tuturor sa o numim "zen".
- Rezolva patru tipuri de probleme; de suport, linii de business, produse si proiecte
- Eficientizeaza trei tipuri de colaborari: interna-colegi, externa-furnizori/clienti/colaboratori de proiect.
Afla mai mult despre cum poti folosi Zenify pentru a-ti imbunatati intranetul
DIGITAL EMPLOYEE EXPERIENCE
-
Relaxarea si activitatea par a fi contrarii ireconciliabile dar:
- Construind canale de comunicare
- Agregand tipurile informatiile de care ai nevoie
- Oferindu-ti bune practici specifice
- Trimitandu-ti, cand trebuie actualizarile utile tie
- Si facand multe altele…
Metodologia noastra ZENIFY te pune in centrul atentiei si iti ofera o experienta de lucru utila si relaxata