POVESTEA NOASTRA


Noi suntem manageri de business cu background de IT care dezvolta solutii de colaborare online.

Functionam de mai bine de 15 ani. De-a lungul timpului am implementat sisteme la clienti cu sute, mii si zeci de mii de angajati.

Implementarile noastre la nivelul intregii companii au fost tot timpul apreciate ca fiind facute rapid si cu putina bataie de cap pentru clienti.

In tot acest timp, am tot discutat cu oameni din alte companii care ne tot spuneau ca au sisteme mature si ca nu au nevoie de ajutorul nostru.

Cand am intrat in detalii si am inceput sa punem intrebari despre cum merg lucrurile la ei, am obtinut niste informatii care ne-au aratat ca lucrurile nu sunt roz la ei.

CEO: orice schimbare trebuie sa propagam in organizatie se face in luni de zile si cu mari eforturi. Imi doresc ca organizatia noastra sa devina mai agila.

HR Manager: primim lunar 7-8000 de mesaje de la angajati si nu avem timp sa mai facem lucruri mai importante, fiind ocupati sa raspundem la ele.
Trade Marketing Manager: schimbarile pe care le solicitam sa fie implementate in retea se fac in proportie de 50-60%. Ne dorim o modalitate practica si eficienta sa ajungem la cel putin 90%.

Angajat birou: am niste intrebari simple privind un program de beneficii si nu imi raspunde nimeni la ele. Cand am fost bolnav, mi-a luat jumatate de ora sa aflu cu cine trebuie sa vorbesc ca sa rezolv formalitatile.

Cauze primare

Supraincarcarea cu informatii a angajatilor

Arhitectura intranetului neadaptata la volumul mare de informatii si schimbari

Spatiul digital in care opereaza angajatul este unul neergonomic

Aceaste limitari se vad in diverse probleme operationale care afecteaza calitatea serviciilor oferite, flexibilitatea si costurile companiei

Context

Beneficiarii nostri au sisteme informatice mature si echipe competente de IT, cu bugete semnificative.

Majoritatea clientilor au intraneturi cu numeroase functionalitati si informatii; stiri corporative, norme si proceduri, informatii despre produse, beneficii pentru angajati, etc.

Comunicarea operationala cu angajatii se face preponderent digital.

Ne-am tot gandit si am analizat de ce aparea acea diferenta majora intre ceea ce obtineam noi si ce se intampla la orice alta firma cu care intram in contact. Era ceva ce faceam diferit.

Arhitectura Zenify

Ne-am dat seama ca modelul sistematic in care gestionam interactiunea cu utilizatorii sistemelor noastre era unul natural, adoptat la modul in care angajatii prefera sa consume informatia.

Arhitectura modelului clasic

Centrata pe depozite de informatii

Angajatul trebuie sa integreze informatiile din toate sursele de informare

Angajatul se duce dupa informatie

Arhitectura modelului Zenify

In arhitectura Zenify

Centrata pe topicuri relevante

Angajatul gaseste intr-un singur loc toata informatia pe un
topic

Informatia vine catre angajat

In practica am verificat ca o astfel de arhitectura care faciliteaza accesul angajatilor la informatii si comunicarea intre ei, rezolva niste probleme precum managementul dificil al schimbarilor, conformitatea scazuta sau supraincarcarea cu informatii.

In plus, experienta digitala a angajatilor devine una mai placuta.

Metodologia Zenify

La nivel de fiecare department se identifica toate serviciile si informatiile (subiectele) care se furnizeaza in interior
Pentru fiecare astfel de subiect se identifica toate acele informatii care sunt necesare pentru o functionare eficienta
Aceste informatii sunt grupate ergonomic intr-o pagina care este usor de accesat de catre angajat
Se prioritizeaza implementarea functie de impactul asupra unor rezultate cheie ale organizatiei (crestere vanzari, reducere costuri)
Managerul de proces este responsabil de actualizarea datelor din aceasta pagina




De ce arhitectura si metodologia noastra se numeste Zenify?

Pentru ca avem convingerea, dar si dovada celor peste 45000 de angajati care lucreaza cu aplicatiile dezvoltate de noi, ca eficienta adusa la maxim poate fi obtinuta astfel fara incordare si stress, intr-o stare pe care ne place tuturor sa o numim "zen".

BENEFICII

Cresterea vanzarilor cu 1% - 2%


Cresterea conformitatii de la 50% la 90%

Reducerea timpului de implementare a unor schimbari cu 50%

Reducerea costurilor de suport cu 30%


Organizatia reactioneaza mai usor si cu costuri mai mici la schimbari

AFLA MAI MULTE

Informatii de suport vs informatii operationale
In fiecare an organizatiile cheltuie sume mari de bani pentru sisteme de tip ERP, CRM, HRIS si fac eforturi considerabile reusind sa gestioneze decent informatiile privitoare la stocuri, facturi, solduri si altele. Ele insa nu garanteaza derularea eficienta a proceselor.
Fluid change: cum am gestionat natural procesul de schimbare

Exista doua momente importante in ceea ce priveste o schimbare: cel in care schimbarea respectiva se produce si cel in care devine relevata pentru tine, cand iti afecteaza munca.

Primul este unic in intreaga organizatie si beneficiaza de resurse si de o mobilizare mai mult sau mai putin generala pentru a asigura comunicarea acesteia.

Cum functioneaza un spatiu digital de lucru
Un spatiu de lucru digital „zenificat” este unul construit in jurul angajatului si a subiectelor lui de interes spre deosebire de o arhitectura clasica orientata pe categorii si „silozuri” de informatii. La nivelul fiecarui subiect de interes angajatul trebuie ...

AFLA MAI MULT TRIMITANDU-NE O INTREBARE

linkedin  zenith consulting romania
facebook  zenithconsultingromania
Twitter  ZEN_IT_RO
SAU TELEFONANDU-NE LA

Oferim sisteme de intranet operational care ajuta companiile sa devina mai flexibile si mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro

Cod unic de inregistrare RO15872962

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/14780/2003