Ce este zenify?



Zenify este metodologia noastra originala de analiza, colectare si prezentare a tuturor informatiilor de suport de care au nevoie angajatii unei organizatii pentru a performa la nivel maxim.

O companie flexibila este una in care schimbarile se propaga usor, pornind de la cele minore pana la reorganizari si restructurari de produse. Pentru ca sa poti face lucrul acesta facil ai nevoie de un instrument care sa lege natural pe cei implicati intre ei, iar Zenify face exact acest lucru.

CE TIPURI DE PROBLEME REZOLVA?

Prin Zenify rezolvam 3 tipuri de probleme:

de suport: conectam un angajat mai bine la functiile companiei

de colaborare: facilitam colaborarea in interiorul echipelor

gestiune de proiecte: un proiect se deruleaza mai repede si mai bine atunci cand informatia e mai bine gestionata

DE CE A APARUT ZENIFY?

Ca oameni de business am fost pusi in situatia de a propaga rapid schimbari importante in companii mari, cu mii de angajati, sau am fost responsabili de performanta si calitatea unei forte de vanzari distribuite. Pe de alta parte, clientii nostri s-au plans ca implementeaza cu greu orice schimbare, ca au probleme de conformitate sau costuri mari de integrare a noilor angajati.

Ce vezi in foarte multe organizatii e ca multe informatii elementare sunt greu de aflat fara a-ti intreba (si deranja) unul sau mai multi colegi:
  • Numarul de telefon si poza unul coleg din alta locatie
  • Cui trebuie sa ii duc concediul medical si in ce termen
  • Ce modificari sau noutati au aparut pe un produs care te intereseaza
  • Ce metoda de prezentare foloseste cel mai bun vanzator din echipa
Ceea ce am remarcat a fost ca atunci cand cei cu care lucrezi nu sunt chiar in fata ta, controlul informatiei pe baza careia acestia lucreaza este unul critic pentru eficienta si eficacitatea actiunilor pe care vrei sa le intreprinzi. Si, sigur, mailul nu e cea mai buna unealta buna pentru asa ceva.

Orice activitate pe care trebui sa o deruleze un angajat se bazeaza, in primul rand, pe informatiile suport si, apoi, daca exista aplicatii, pe informatii operationale.

Faptul ca informatiile de suport nu sunt corect identificate, colectate, structurate si apoi prezentate intr-o maniera facila, usor de asimilat, duce la multe din problemele cu care se confrunta o organizatie moderna

DE CE SE NUMESTE ZENIFY?



Pentru ca avem convingerea, dar si dovada celor peste 45000 de angajati care lucreaza cu aplicatiile dezvoltate de noi, ca eficienta adusa la maxim poate fi obtinuta astfel fara incordare si stress, intr-o stare pe care ne place tuturor sa o numim "zen".

ETAPE ALE METODOLOGIEI ZENIFY


Identificam interactiunile cele mai importante ale angajatului cu functiile companiei si actiunile ce trebuiesc derulate.

Identificam acele tipuri de informatii care sunt importante pentru ca respectiva actiune sa se desfasoare cel mai bine. Aceste informatii pot fi stiri pe subiectul respectiv, norme sau proceduri specifice, alte resurse, intrebari frecvente, etc.

Colectam, clasificam, structuram si prezentam aceste informatii intr-o forma integrata, avand ca rezultat un instrument de suport operational de tip intranet sau digital workspace, usor de accesat si asmilat de angajati.








La fiecare accesare a unui intranet bazat pe metodologia Zenify se intampla una sau mai multe din actiunile de mai jos, rezultatul fiind o mai buna sinergie in cadrul companiei:

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro

Cod unic de inregistrare RO15872962

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/14780/2003