POVESTEA NOASTRA


Noi suntem oameni de business care dezvolta solutii de colaborare online.

Functionam de mai bine de 15 ani. De-a lungul timpului am implementat sisteme la clienti cu sute, mii si zeci de mii de angajati.

Implementarile noastre la nivelul intregii companii au fost tot timpul apreciate ca fiind facute rapid si cu putina bataie de cap pentru clienti.

In tot acest timp, am tot discutat cu oameni din alte companii, care ne tot spuneau ca au sisteme mature si ca nu au nevoie de ajutorul nostru.

Cand am intrat in detalii si am inceput sa punem intrebari despre cum merg lucrurile la ei, am obtinut niste informatii care ne-au aratat ca lucrurile nu sunt chiar roz.

CEO: orice schimbare trebuie sa propagam in organizatie se face in luni de zile si cu mari eforturi. Imi doresc ca organizatia noastra sa devina mai agila.

HR Manager: primim lunar 7-8000 de mesaje de la angajati si nu avem timp sa mai facem lucruri mai importante, fiind ocupati sa raspundem la ele

Trade Marketing Manager: schimbarile pe care le solicitam sa fie implementate in retea se fac in proportie de 50-60%. Ne dorim o modalitate practica si eficienta sa ajungem la cel putin 90%.

Angajat birou: am niste intrebari simple privind un program de beneficii si nu imi raspunde nimeni la ele. Cand am fost bolnav, mi-a luat jumatate de ora sa aflu cu cine trebuie sa vorbesc ca sa rezolv formalitatile.

Ne-am tot gandit si am analizat de ce aparea acea diferenta majora intre ceea ce obtineam noi si ce se intampla la orice alta firma cu care intram in contact.

Era ceva ce faceam diferit.

Ne-am dat seama ca modul sistematic in care gestionam interactiunea cu utilizatorii sistemelor noastre era unul natural, adaptat la modul in care angajatii prefera sa consume informatia.

Arhitectura modelului clasic

este una centrata pe depozite de informatii (stiri, proceduri, formulare, angajati). Angajatul e pus sa isi caute raspunsurile cautand in mai multe locuri si canale de comunicare, el fiind expus la un volum de informatii mai mare decat poate gestiona

In arhitectura zenify

angajatul gaseste intr-o singura pagina toate informatiile de care are nevoie pentru un subiect de interes. Pe fiecare astfel de pagini pot gasi anunturi, schimbari, proceduri relevante, intrebari frecvente, bune practici, contacte, sarcini de indeplinit, etc.

In practica am verificat ca o astfel de arhitectura care faciliteaza accesul la informatii si comunicarea intre ei, rezolva niste probleme precum managementul dificil al schimbarilor, conformitatea scazuta sau supraincarcarea cu informatii.

In plus, experienta digitala a angajatilor devine una mai placuta.





De ce arhitectura si metodologia noastra se numeste Zenify?

Pentru ca avem convingerea, dar si dovada celor peste 45000 de angajati care lucreaza cu aplicatiile dezvoltate de noi, ca eficienta adusa la maxim poate fi obtinuta astfel fara incordare si stress, intr-o stare pe care ne place tuturor sa o numim "zen".

AFLA MAI MULTE

Informatii de suport vs informatii operationale
In fiecare an organizatiile cheltuie sume mari de bani pentru sisteme de tip ERP, CRM, HRIS si fac eforturi considerabile reusind sa gestioneze decent informatiile privitoare la stocuri, facturi, solduri si altele. Ele insa nu garanteaza derularea eficienta a proceselor.
Fluid change: cum am gestionat natural procesul de schimbare

Exista doua momente importante in ceea ce priveste o schimbare: cel in care schimbarea respectiva se produce si cel in care devine relevata pentru tine, cand iti afecteaza munca.

Primul este unic in intreaga organizatie si beneficiaza de resurse si de o mobilizare mai mult sau mai putin generala pentru a asigura comunicarea acesteia.

Cum functioneaza un spatiu digital de lucru
Un spatiu de lucru digital „zenificat” este unul construit in jurul angajatului si a subiectelor lui de interes spre deosebire de o arhitectura clasica orientata pe categorii si „silozuri” de informatii. La nivelul fiecarui subiect de interes angajatul trebuie ...

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, ap 37, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro

Cod unic de inregistrare RO15872962

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/14780/2003