POVESTEA NOASTRA



Suntem oameni de business care dezvolta solutii de colaborare online. Facem asta de 15 ani cu rezultate pentru peste 45 000 de utilizatori.

Cream cu implementarile noastre fluxuri naturale de comunicare intre angajati la nivelul intregii companii care accelereaza schimbarile, cresc conformitatea si reduc costurile de suport.

Am intalnit manageri si furnizori de servicii interne plangandu-se de numarul mare de erori, lentoarea, lipsa de conformitate si costurile de suport mari in propagarea schimbarilor.

Am discutat cu angajati irosindu-si mult timp si resurse pentru a gasi raspunsuri la probleme simple.

Afla mai mult

Abordarea

Orice schimbare trebuie sa propagam in organizatie se face in luni de zile. Imi doresc ca organizatia noastra sa devina mai agila.


J.K
CEO
multinationala

Imi doresc ca schimbarile de produse, proceduri sau personal sa se petreaca mai repede si mai usor; noii angajati sa se integreze mai repede in echipa.

A.D.
Sales Manager
companie romaneasca

Orice mica schimbare in organizatie ne creaza probleme de conformitate; mi-as dori ca acest lucru sa nu se mai intample.

C.M.
Manager Operatiuni
multinationala

Trebuie sa gasesc rapid informatiile actualizate de care am nevoie fara sa-mi deranjez colegii sau sa pierd timp cautand printre sute de email-uri.

P.N.
Angajat birou
companie romaneasca

Am trait si noi lucrurile astea si am ajuns sa le depasim.

A trebuit sa intelegem ce facem diferit ca sa putem fi de folos celor care se confrunta cu asemenea probleme.

Abordarea

IN ORGANIZATIILE MARI OAMENII COMUNICA CU PRECADERE DIGITAL

Abordarea

Uneori nu ajung sa se vada cu lunile. Ca urmare, propagarea schimbarilor si a bunelor practici tine de interactiunea angajatilor cu aceste informatii in mediul de lucru digital. Exista doua momente importante in comunicarea unei schimbari:

Abordarea

MOMENTUL IN CARE SE PRODUCE SCHIMBAREA

Este unic pentru toata lumea, de obicei sustinut puternic de mijloacele de comunicare interna.

Abordarea

MOMENTUL IN CARE ANGAJATUL ESTE IMPACTAT DE EA

Deseori ignorat, desi atunci angajatul este cel mai interesat sa afle ultimele schimbari.

Actiuni facute in mod traditional:

se comunica pe prima pagina a intranetului si pe email;

se anunta in revista interna;

se colecteaza manual confirmari de luare la cunostinta;

se afisarea In diverse locatii fizice din companie prin postere, whiteboard-uri, etc.

Actiuni facute in mod traditional:

angajatul cauta prin “silozuri” de informatii impartite pe categorii;

da email-uri si telefoane ca sa afle de ce are nevoie.

Actiuni suplimentare care pot fi facute utilizand un spatiu de lucru digital:

se afiseaza repetat in sectiuni relevante din intranet;

se face informarea angajatilor printr-un sistem automat care le cere confirmare de citire, progresul implementarii putand fi urmarit centralizat online.

Actiuni suplimentare care pot fi facute utilizand un spatiu de lucru digital:

informatia despre schimbarea este Integrata in informatiile pe care angajatul le primeste cand cauta raspunsuri despre efectuarea unui anume task/proces;

angajatul primeste selectiv si alte informatii legate de bune practici si noutati, conexe cu ceea ce are de facut in acel moment.

In modelul clasic angajatul cauta informatia in diverse "depozite", trebuie sa o gaseasca si sa o integreze. Aceasta consuma timp si efort si prezinta riscul sa obtina ceva incomplet si invechit.

In modelul nostru, centrat pe procese si subiecte de interes informatia vine catre angajat. O gaseste completa, concentrata intr-un singur loc, pe prima pagina a calculatorului sau in momentul lansarii cererii.

METODE

Abordarea

Cand ai o reclamatie intr-un call center, ti se creaza o sesizare si ti se da un numar ca sa poti urmari solicitarea respectiva. La fel, pentru orice schimbare, noi generam sarcini catre toti angajatii vizati, iar acestia le inchid pe masura ce iau la cunostinta de schimbarea respectiva.

Abordarea

Folosim tehnicile de trade-marketing de gestionare a experientei cumparatorilor, care scot in calea acestora produsele dorite. Facem acelasi lucru cu informatiile legate de schimbari si bunele practici, gestionandu-i experienta de lucru si amplasand aceste informatii in "drumul" angajatului.

Abordarea

Facem “upselling” cu elementele importante ale unei schimbari tot asa cum intr-o benzinarie ajungi sa cumperi si altceva decat combustibil datorita convenientei. La fel, convenienta accesului la elementele cheie ale schimbarii produce expuneri repetate la informatia respectiva.

Abordarea experiente digitale pozitive

Cream experiente digitale pozitive si memorabile care il fac pe angajat sa nu apeleze la alte surse externe si fac din mediul digital sursa de incredere pentru obtinerea de informatii rapid, complet si fara efort.

FLUID CHANGE

Practic pentru fiecare subiect de interes pentru angajat, ma asigur ca acesta are intr-un singur loc toate resursele necesare ca sa isi faca treaba si inserez in "drumul" catre aceste resurse informatii despre schimbari si bunele practici atasate.

In acest fel, in momentul in care se produce o schimbare si angajatul are nevoie de ceva legat de topicul respectiv, el va lua la cunostinta natural despre aceasta schimbare. Asta numim noi FLUID CHANGE.

Afla mai mult

Abordarea

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, ap 37, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro

Cod unic de inregistrare RO15872962

Numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/14780/2003