CUM TE PUTEM AJUTA

Cum imbunatatesti comunicarea operationala?

Distantele geografice, fluctuatia de personal, procese nedocumentate, schimbarile frecvente fac dificila derularea activitatii? Informatia nestructurata impiedica munca eficienta. In absenta unor structuri clare de comunicare, angajatii folosesc propriile lor canale ad-hoc, cu semnificative efecte negative.

MANAGEMENTUL CALITATII

Documentatia sistemului de management al calitatii trebuie sa fie disponibila catre toti angajatii autorizati. Din aceste motive o librarie de documente este locul natural unde sa fie gestionata aceasta documentatie. Faptul ca acestea sunt accesibile de catre un public bine definit, ca au o structura flexibila si ca permit versionare lor le transforma intr-un instrument minunat inclusiv in cazul unui audit.
Lucrul asta se face cel mai simplu pe intranetul companiei, iar SharePoint se poate integra natural in intranetul oricarei companii.

GESTIUNE PROIECTE

Toata informatia cu privire la proiect se gaseste intr-un singur loc. Practic poti crea un site dedicat proiectului, pe care sa ai toate documentele, anunturi, calendare, liste de informatii, etc. Gestionarea documentelor se poate face centralizat cu ajutorul librariilor de documente. Practic documentele nu mai circula pe email acestea se afla in permanenta pe un server de unde sunt accesate de utilizatori, selectiv, in functie de permisiunile acordate.
0
Clienti
0
Proiecte
0
Utilizatori

KONNECT:

Implementeaza cele mai bune practici acumulate in mai mult de 10 ani de experienta

Designul modern si familiar, bazat pe cel din MS Office creste viteza de adoptie

Tehnologie avansata, SharePoint este cea mai populara si puternica platforma de Intranet disponibila la acest moment

Costuri mai mici de implementare datorate standardizarii si refolosirii aplicatiilor. Experienta in proiecte similare ne ajuta sa livram un intranet performant intr-un termen scurt

SOLUTIA NOASTRA

Platforma modulara Konnect dezvoltata pe SharePoint

 

Customizare si interconectare Connect cu aplicatii existente

Consultanta privind organizarea continutului digital la nivel de grup

Training si suport adresat echipei de manageri si contribuitori la nivel de grup.

Module si Sectiuni Konnect

Comunicare Interna

Comunicare Interna

Suport pentru comunicarea interna si managementul schimbarilor. Propagarea cu eficienta mai buna a stirilor, anunturilor, informarilor. Zona dinamica, derularea stirilor pe un fundal cu imagini de impact creste atractivitatea si curiozitatea utilizatorilor. Permite editare avansata, cu introducerea de texte, imagini si link-uri.
Norme si Proceduri

Norme si Proceduri

Eficienta operationala sporita, suport pentru managementul calitatii. Adoptia mai rapida la normele procedurile companiei. Asigura gestiunea librariei de norme, proceduri si formulare, organizate pe departamente ori procese, culegerea de propuneri de imbunatarire si gestiune a luari la cunostinta. Accesul la proceduri este limitat in functie de grupul/departamentul din care face parte utilizatorul.
Gestiune Contracte

Gestiune Contracte

Gestioneaza contractele in curs de semnare si fluxul de aprobare intern precum si contractele semnate, in derulare. Procesul de aprobare a contractelor in curs de semnare este complet auditabil. Eficientizeaza procesul de aprobare a contractelor. Elimina riscurile provenite din versionari ori transfer pe email intre aprobatori si initiator. Sarcinile de aprobare a documentelor in lucru sunt agregate in lista de sarcini a utilizatorilor cu rol de aprobatori, alaturi de alte sarcini din alte procese, fiind afisate inclusiv in prima pagina a platformei.
Comunicare Interna

ComunitatI Proceduri

Spatiu dedicat pentru suportul echipelor inter-departamentale. Mod de lucru unitar. Ofera accesul la majoritatea resurselor necesare celor ce participa la elaborarea/modificarea procedurilor, formularelor, regulamentelor, etc. Sectiune adresata departmentelor de calitate ori conformitate precum si managerilor. Permite elaborare intr-un mod colaborativ a procedurilor, accesul la modele si bune practici,
Norme si Proceduri

GESTIUNE PLANOGRAME

Notifica locatia in prima pagina aparitia unei modificari in planograme. Permite incarcarea unei poze-martor din locatie. Modificarile se pot face pe locatii multiple. Permite urmarirea centralizata a implementarilor, pe nivele ierarhice. Accesul este limitat in functie de locatia/regiunea/departamentul din care face parte.
Gestiune Contracte

MANAGEMENTUL INOVATIEI

Stimularea creativitatii angajatilor. Culegerea de idei/propuneri de imbunatatire intr-un mod eficient si transparent. Motivarea si Implicarea angajatilor in cresterea competitivitatii firmei. Anunturi in format grafic. Mecanism de inregistrare si gestiune a ideilor. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback
afla cum

Afla cum

Reducere timpului de cautarea informatiilor referitoarela procese ori activitati ocazionale, de frecventa mica ori medie. Integrarea mai usoara anoilor angajati. Constituirea de Knowledge-base. Anunturi in format grafic. Lista de Resurse necesare. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback
Taskuri

Departamente

Faciliteaza derularea proceselor specific departamentului, agregand toate informatiile de suport necesare derularii acestora. Asigura o mai buna interactiune si comunicare a departamentelor cu organizatia. Anunturi in format grafic. Lista de Resurse necesare. Contacte pentru acea activitate. Permite culegerea de Feedback. Documente. Bune practice
Connect HR

Taskuri

O mai buna gestiune a activitatilor curente individuale ori grup. Urmarirea eficienta a propagarii schimbarilor in companie. Conformitate crescuta. Nomenclator de entitati (locatii, departamente), fiecare avand propria structura de editare / vizibilitate. Afisarea taskurilor proprii in prima pagina. Urmarirea centralizata a implementarii.

SHAREPOINT

SharePoint este in industrie platforma lider intranet,managementul securizat al documentelor,colaborare si multe altele

5 din 10 cele mai bune site-uri de intranet din lume ruleaza SharePoint

Disponibil atat On-Premise cat si Cloud (Office 365)

SharePoint nu este dedicat doar corporatiilor. Companiile medii si mici pot beneficia de utilizarea SharePoint de asemenea

Ce spun clientii despre noi:

Apa Nova
CORA
Dona
Microsoft
ALPHA BANK
Polisano
Hitmail
Pronto
East Electric
Abbot

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente