Sefu in CC

“-L-am pus in CC: la mail si pe sefu’, sa vada ca i-am informat!” | Aurel Turbatu (4000+) | Pulse | LinkedIn

Asta ca sa dau “greutate” mesajului, sa nu cumva ca vreunul sa ma ignore si sa nu il deschida. Si a pornit o avalansa de mesaje, mai toate cu Reply-all. Si ne-am mai “capatuit” si cu niste clarificari la instructiuni. Sa avem pe unde cauta ulterior.

Si sefu’ se bucura. Nici el nu prea avea multe mesaje pe mail si chiar isi dorea sa vada cu ochii lui ca pe oameni ii preocupa si ca se “lucreaza” pe subiect. Doar vegheaza la tot si toate. Sa nu cumva sa piarda micile dusmanii ori frustrari personale strecurate printre mesajele. Sa intervina impaciuitor atunci cand se sare calul.

Intr-un final dezbaterea pe mail se sfarseste, conflictele se sting si avem o forma “finala” a instructiunii. Pe care toata lumea o va aplica cu siguranta atunci cand nevoia o va cere si cand nu va fi confundata cu ver7.0 din mail-ul numarul 28 pe subiect.

Peste ceva timp si aceasta instructiune va mai suferi niste modificari, schimbarea e deseori cel mai constant lucru in companii. Si porneste din nou iuresul. Posibil ca mai erau cateva observatii pertinente si necesare prin mail-urile anterioare, dar cine sa le mai gaseasca acum. Omul ce le-a formulat poate nici nu mai lucreaza in companie. Poate mai gasim cate ceva printre mail-urile lui. Deseori o cam luam aproape de la zero. Si pierdem din vedere lucruri importante, cateodata esentiale. Mai scoatem o instructiune: finala.2.0. Am mai schimbat cateva zeci de mesaje … cu CC: la sefu’, fireste! S-a bucurat si data asta cu siguranta.

Iti par desprinse de realitatea muncii tale de zi cu zi cele de mai sus?

Cu totul ar sta lucrurile intr- un sistem ce permite culegerea si arhivarea feed-back-ului  de la cei implicati.

Avem un loc dedicat instructiunii in cadrul unui Digital Workspace. Versiunea finala reprezinta intotdeauna referinta unica pentru cei carora le este destinata. Versiune anterioara nu e in vreun mail pentru a le da ocazia acestora de a o utiliza si de a face gresit lucrurile. Primim sugestiile de modificare si argumente Pro/Contra.

Urmarim un istoric al modificarilor, utilizam experientele anterioare pentru a ne asigura ca urmatoarea versiune le valorifica din plin. Stimulam continuu implicarea celor carora le este adresata de a ne oferi feed-back intr-un mod transparent. O pot face direct acolo, oricand gasesc ceva folositor ce putea imbunatati modul de lucru actual.

E un proces continuu de optimizare a modului de lucru pentru care nu sunt necesare sedinte interminabile ori schimburi de mail-uri consumatoare de timp. E un brainstorming ce are ca suport de desfasurare spatiul digital al companiei. Acesta devine un activ ce sustine cu adevarat performanta si nu o jungla informationala.

Prin  Instrumentele de Crestere a SINERGIEI Organizationale  dezvoltate de Zenith Consulting, va putem ajuta sa valorificati la maxim acest activ important pentru afacerea dumneavoastra.

 

oferim solutii de calitate care ajuta companiile sa obtina performante mai bune prin comunicare interna si management organizational mai eficiente

Contact

  str. Alexandru Vlahuta, nr 6, sect 3, 031023, Bucuresti

 (+4) 021.317.51.00

office @ zen-it.ro